Budowanie marki osobistej w biznesie – Kulisy Sukcesu Kobiet to konferencja stworzona dla pań, które chcą rozwinąć swój biznes lub awansować poprzez zbudowanie wiarygodnej marki osobistej. Jest adresowana do kobiet, które prowadzą własną firmę, ale także do tych pracujących w korporacjach, czy mniejszych firmach. 

Wiek nie ma znaczenia 🙂

Budowanie marki osobistej jest w dzisiejszych czasach nie tyle modą, co wymogiem. Zwłaszcza, gdy prowadzisz własny biznes lub masz plan na owocną karierę w korporacji. Na projektowanie marki osobistej składa się wiele czynników – zachowanie, wygląd, mowa, gestykulacja, pewność siebie. Można jeszcze długo wymieniać, ale po co? Przyjdźcie na konferencję, a wszystkiego się dowiecie.

DLA KOGO BYŁO TO WYDARZENIE?

Konferencja Kulisy Sukcesu Kobiet była adresowana do kobiet, które chcą:

  • zwiększyć pewność siebie,
  • rozwinąć swoją markę osobistą,
  • dopracować swój wizerunek,
  • dowiedzieć się, jak w odpowiedni sposób zaprezentować swoje umiejętności, produkty, usługi przed klientem,
  • nauczyć się eksponować swoje mocne strony,
  • dowiedzieć się, jak odpowiednio ubrać się na biznesowe spotkanie,
  • poznać tajniki savoir-vivre w biznesie,
  • zarabiać więcej pieniędzy,
  • poszerzyć sieć kontaktów biznesowych (networking),
  • zmienić swoją ścieżkę kariery.

CO DAŁ UCZESTNICZKOM UDZIAŁ W KONFERENCJI?

Podczas konferencji Uczestniczki dowiedziały się między innymi:

  • jak wzmocnić swoją samoocenę,
  • jak się prezentować, by ludzie postrzegali Cię, jako profesjonalistkę,
  • jak się zachowywać w sytuacjach biznesowych,
  • jak dbać o swój wizerunek,
  • jak powinna wyglądać i wypowiadać się kobieta sukcesu,
  • jak stworzyć dobrze prosperujący biznes…

…ale co chyba najważniejsze – podczas szkolenia miały one szanse poznać bardzo wartościowe kobiety, dzięki sesjom networkingu było mnóstwo okazji porozmawiać, wymienić się wizytówkami z innymi kobietami sukcesu.

SYLWIA KRÓLIKOWSKA

Sylwia z wykształcenia jest psychologiem, z zawodu trenerem biznesu, a z zamiłowania „nianią dla menedżerów”. Współpracuje z największymi firmami w Polsce i na świecie, a do grona jej stałych klientów należą chociażby: Facebook, EY, BNP Paribas, Shell, IBM, Heineken, Lufthansa, Unilever czy InPost. W swojej karierze przeszkoliła ponad 20 000 menedżerów i liderów. 

TOMASZ GORDON

Certyfikowany trener biznesu, mentor, twórca i koordynator „Akademii Menedżera” – innowacyjnych studiów podyplomowych. Od ponad 17 lat wspiera menedżerów, HR i działy sprzedaży w rozwoju ich kompetencji. Prowadził zaawansowane projekty szkoleniowe m.in. dla Samsung Electronics Polska, Huawei Polska, PZU oraz Banku Zachodniego WBK. Od 2007 roku jest ekspertem wielopoziomowego testu kompetencji zawodowych Master Person Analysis. Jego artykuły publikowano, a wypowiedzi cytowano w magazynach: „Sukces”, „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, Nowa Sprzedaż” i „World Business Class Magazine”. Jest również autorem książki „Nowa psychologia zarządzania”, która ukaże się w wydawnictwie Onepress w marcu 2020 roku.

MARIOLA BOCZAR

Stylista, coach kariery, trener biznesu, menadżer sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji. Wspiera klientów w procesach zmiany kariery w programach outplacementowych. Przygotowuje do pracy przyszłych stylistów pracując, jako wykładowca kreowania wizerunku w krakowskiej szkole Artystyczna Alternatywa. Autorka stylizacji do programów TVN. Prowadzi szkolenia dla grup i sesje indywidualne, towarzysząc w poszukiwaniu własnego stylu i oswajaniu funkcjonujących w biznesie zasad dress code’u.

AGNIESZKA PALA-JASIKOWSKA

Kobieta sukcesu, dyrektor generalna firmy Oriens Bijou, stoi za wprowadzeniem na różne rynki (polski, czeski, słowacki,rumuński) ekskluzywnej, hiszpańskiej marki biżuteryjnej TOUS. Swoje doświadczenia zawodowe rozpoczęła, jako agentka nieruchomości, jednak szybko zdecydowała się na otwarcie własnej firmy. Łącząc pasję do mody z pasją do biznesu, postanowiła skupić swoje działania na stworzeniu silnej, liczącej się na rynku marki. Jej wybór padł właśnie na TOUS, który mimo, iż cieszył się dużą popularnością na świecie, nie był rozpoznawalny w Polsce, obecnie konkuruje z największymi, lokalnymi graczami, posiada 65 salonów oraz zatrudnia ponad 200 osób.

ORGANIZATORZY

Angelika Wielgus-Lach

Cześć! Nazywam się Angelika Wielgus-Lach, pracuję w radiu RMF MAXXX, gdzie przygotowuję i czytam serwisy informacyjne. Poza tym, od niedawna prowadzę kanał na YouTube - Kulisy Sukcesu (przeprowadzam wywiady z ludźmi, którzy osiągnęli sukces w biznesie, ale nie tylko). Profesjonalnie zajmuję się również prowadzeniem konferencji, gal, wydarzeń firmowych, m.in. stąd inspiracja do organizacji konferencji - Kulisy Sukcesu Kobiet.

Karolina Olchawa

Witaj! Nazywam się Karolina Olchawa, z wykształcenia i zamiłowania jestem inżynierem a przy konferencji Kulisy Sukcesu Kobiet odpowiadam za jej stronę techniczną. Masz pytanie? Skontaktuj się ze mną poprzez mail kulisysukcesu@gmail.com lub tel. 502 411 670.

PARTNERZY